Our Anniversary


Eventhough you sometimes drive me crazy….

mei 3
with your KUNGFU PANDA antics…,

…your evil knievel jumps..,

Mei 1


.. and your gravity defying stunts…

mei 2

It’s nice to know that life with you… will never be boring…. (here’s to many more years of WOO-HOOOO!)

Happy Anniversary Babe!


  • Precious Pea says:

    Happy Anniversary to you and your other half!

  • Timothy Low says:

    Hello there. My first visit to your blog. Happy Anniversary to you too!

  • JeromeFo 令狐冲 says:

    Lolx.The 2nd pic is awesome!
    “Kungfu Panda” =)

  • Big Boys Oven says:

    wow! I am surrounded with lots of lovely air! this is so beautiful . . . so incredible . . . Happy Anniversary to both of you!

  • mimid3vils says:

    Eternity Happiness to u & ur other half!!!

  • fatboybakes says:

    that is one impressive flying kick by cumi…or is that ciki?

  • Lyrical Lemongrass says:

    Aiyoh, so sweet lar. How many years already ar?

  • CUMI & CIKI says:

    to everybody:
    THX 4ur wishes :)

    that would be cumi.. the insane half ;P

    lyrical lemongrass:
    only 3 ! lol.. and counting…

  • MochaSourcream says:

    It’s all about falling in love with the same person over n over again… Happy Anniversary…

  • Lynette says:

    Happy Anniversary – and here’s to many more!

  • Anonymous says:

    should be silver anniversary

  • CUMI & CIKI says:

    more like finding a reason not to wring the other person neck.. harharhar.. kidding!!!

    thx woman! how did that halal dimsum thing go?

    very funny.. we look dat old meh.. ( and i know who this is.. so don’t think u clever.. hahaha:P)

  • J2Kfm says:

    happy anniversary, all this while I never knew if cumi & ciki is a couple, 2 guys or 2 gals, or one single person with alter ego. =P

    have fun eating the whole of Malaysia!

  • Nic (KHKL) says:

    the jumps will only get higher, the fun will only better and life will only get happier.

    happy anniversary!

  • mingsuan says:

    Honey you are still a year ahead of me in the marriage stakes, so that’s excellent in my books. Many years of togetherness to you both – finally you bocor the husband’s face to the public eh!!!!!!!!

  • babe_kl says:

    wow cool! happy anniversary babes, from babe kekeke

  • CUMI & CIKI says:

    to everyone:
    thx guys!

    lol.. he’s camera-shy.. more air-time for me, i say.. harhar

  • fatboybakes says:

    hmmm, i coulda sworn i left a follow up comment here. not approved by moderator ah? anyway, happy 3rd anniv…….so sweet that you’re still so roooomantic….awwwwwww.

  • kampungboycitygal says:

    happy annivessary..holidaying right now?

  • CUMI & CIKI says:

    no wor.. was it on the other blog on HCM city? :)

    yup yup

  • CK Lam says:

    Look through this interesting blog of yours. Wow…photos of executing kungfu stunts…does bring back memories of the song – Every body was kungfu fighting.

    Btw, Happy Anniversary wishes to both of you.

  • Mama says:

    May each day be a new day for cumi & ciki and that they will rejoice because YOU have created it to be so.AMEN

  • CUMI & CIKI says:

    ck lam:
    thx for stopping by!

    thank u 😉 kiss kiss

  • Life for Beginners | Kenny Mah says:

    These are the best anniversaries… with our better halves who drive us crazy… and have us loving them even more for it! 😉

  • CUMI & CIKI says:

    that’s it in a nutshell 😉 thx

  • Lianne says:

    Congratssss! 3 years huh … wow, never though you’re attached. Always had the impression you’re still single and available lol, so there goes all your admirers here lah hahahaha

  • papa says:

    Thank YOU Lord for setting YOUR Grace upon Cumi & Ciki. May their lives be a testimony of Your love and Your abundant provision. AMEN. Hugs & kisses.

  • CH says:

    This is a bit late, but, congrats!

    I’m surprised no one asked who is Cumi & who is Ciki yet. 😀

    But yes, I had to google it. I didn’t watch that much TV back then. 😀

  • Runaway Juno says:

    Sweeeet! What a cute couple!! :)
    Happy Anniversary (back then!) !! 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *